امضاء

با توجه به نامگذاری سال 1391 از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» و در راستای ارتقاء توانمندی های اقشار محروم و آسیب پذیر و در جهت اجرای سند کاهش فقر تفاهم نامه همکاری فیمابین کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد نخبگان استان یزد امضا شد.

تحقق اهداف سند کاهش فقر استان، افزایش دسترسی نخبگان و مخترعان نیازمند تحت پوشش بنیاد به فرصت های شغلی، حمایت از طرح های زودبازده و کمک به اشتغالزایی نخبگان خانواده های کم درآمد و اشتغال مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد از اهداف این تفاهم نامه است.
مهندس حمید نصیری- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: پرداخت وام اشتغالزایی به مخترعان و نخبگان نیازمند و بیکار دارای طرح اشتغال، معرفی مددجویان مستعد و نخبه واجد شرایط و معرفی مددجویان و فرزندان آنان جهت اشتغال در طرح های نخبگان از  تعهدات امداد در این تفاهم نامه است.
دکتر حبیب زارع- رییس بنیاد نخبگان استان یزد هم شناسایی مخترعان و نخبگان نیازمند دارای طرح و ایده های قابل تجاری سازی و معرفی آنها به امداد، برگزاری اردوهای علمی و آموزشی برای مددجویانتحت حمایت امداد و ارایه و پیشنهاد طرح های درآمدزای کم سرمایه برای اجرا از سوی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان را از تعهدات بنیاد نخبگان استان عنوان کرد.
این تفاهم نامه همکاری در 9 ماده و به مدت دو سال به امضای طرفین رسید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا